RabiaMG Kizlar 32. Haftamdayim carsamba calisamaz raporu almak icin doktora gidicem. Bilmedigim icin soruyorum herhangi birsey gerekmiyor demi hastaneye giderken. Doktordan direk rapor istiyoruz veriyor demi.
Isklc RabiaMG bende burda bekleyeyim. 😊 37 haftada alcam ben oturarak calıstgm için işimde gebelıgımde herhangı bı sıkıntı yok zaten 35 haftalık oldum.
RabiaMG Akbas77- herhangi bisey gerekmiyor demi canim isyerinden falan. Hastane uzakda git gel yapamam bilmedigim icin soruyorum😊
Merveatay Akbas77- nasıl sistemden giriyor canım ben öğretmenim raporu alıp okula yollamicak miyim nasıl oluyor
Merveatay Akbas77- raporu tam 32. Haftamızda mi almak lazım birkaç gün geçse bir şey olur mu çünkü benim 32. Haftam bayrama denk geliyor
Akbas77- RabiaMG Yok canım muhasebeciyim ben doktor sistemden giriyor muhasebecinin sistemine düşüyor
Byn87 Akbas77- aaa muhasebeciyseniz lütfen bunu da cevaplar mısınız? Ben 3 aydır ücretsiz izindeyim. Buna rağmen 43. Haftada doğum iznine ayrılabilir miyim ? Analık haklarından faydalanabilir miyim ?
Isklc Akbas77- canım ben doktora gıttığimde durumu soyledim 31 haftalıktım oda bana nst göriyim sonra bakarım dedi nst girdim cıktım tamam nst ıyı dedi. Ama calısabılır aldım mı bılmıyorm sıstemden mı gırıyor 🤷♀️ Pekı ya calısabılır almadıysam nolucak 🤷♀️
Irmakkk21 Kağıt istersen veriliyor ben aldim. Bende muhasebeciyim diğer arkadaşim için istedim ama zaten sisteme düşüyor kağıta gerek yok