Son üç gündür sanki rahmim parçalanıyor gibi ağrım oluyor özellikle ayaktayken yada hareket etmeye başlarken fln sanki kas ağrısı gibi haklama ağrısı gibi mahvoldum anlatamam sabah kalkınca daha az oluyor gün içinde ve artık akşama doğru bitiyorum böyle bir ağrı doğuma hazırlık fln mi acaba bebeğim 3200 du cuma günü çok çok iri bebek degil