reyhankent arkadaşlar 39+2 yim yaklaşık 1 1.5 sattir karnima ağrı girip çıkıyor ama hic bir belirtim yok sizce ne yapmaliyim dogum geliyormu yalanıcimi yardimci olurmusunuz ?
Zeynep_cekim reyhankent düzenli mi düzensiz mi ona göre belli olur canım düzenliyse Doğumun habercisi olabilir
[silindi] reyhankent doğum zamanınız gelmiş benimde suyum veya nişanım gelmemişti. Süre tutun ağrılar arası süre azalıyorsa ve ağrı süresi uzuyorsa doğum sancısı olabilir.
Ebru-isil reyhankent 39 da bana da ağrı girmişti ve sürekli Büyük WC ye çıkıyordum.3 kere falan çıktım gece.Sabahta nişan geldi doktora gider gitmez normal doğurdum :) senin de doğum habercisi olabilir canım.
[silindi] reyhankent yok karın sertleştiği sırada hareket etmezdi benim bebeğim ağrı geçip karın yumuşayınca oynardı. Doğumum olacağı gün öyleydi
Sevginurrr reyhankent cnm benim hiç sancım olmadım 2 doğum yaptım ikisnde suni sancı ama suni sancıyla doğum yaparken hareket etmiyordr