Arkadaşlar ikili test hangi haftalarda yapılıyor? kendi kadın doğum doktorum bana önceki muayenemde yaptır demedi şuan 11+1 bi hastanede arkadaşa söyledim hani ikili testi yaptırabilirmiyiz orada diye oradakiler ise 12.haftaya kadar yapılması gerekiyor demişler. İnternetten araştırdım 11-14.haftalar arasında yapılıyormuş kafam karıştı yardımcı olurmusunuz