BusraTass Selam kızlar, 6+4 de doktora gittim ve bebek görünmedi. Tedirginim. Vajinal ultrason ile baktı. Siz ne zaman gördünüz acaba ?
bedryeysf BusraTass kuzum bende bugun 6+3 üm benımde bebegım görünmüyo. Alttan bakti yine görünmedi. Bos gebelık diye cok korkuyorum ama rabbim herseyın hayırlısını versın. Haftaya salı tekrar cagırdı insalllah bir mucize olur 😞🙏🏻
monaroza BusraTass Ben de ilk 6+3 te gitmiştim doktora o zaman öğrendim kese göründü 8+3 te de hem bebeğimi gördüm hem de kalp atışını duymuştum 😊 hemen kötü düşünmeyin bir daha ki kontrolde inşallah güzel haberi alırsınız 😊
Sen1meleksin Sen1meleksin yani benim ilk kontrolümdü ilk defa gitmiştim doktora 6+4 dü ultrasonda gördük ve kalp atışınıda o zmn dinledik
BusraTass Sen1meleksin sağolun size de hayırlı geceler ❤️ Umarım ben de en kısa zamanda görürüm bebeği 😞
BusraTass bedryeysf aynı şekilde 😞 ben de çok tedirginim hatta doktor çok pozitif konuşmadı. Ama daha çok erken bence