Merhabalar. 3-4 saat adet sancısı gibi bi sancım oldu acile gittik açıklığa baktılar yok sonra ntsye bağladılar kasılma çıktı ama ben sadece hafif geçmeyen bi sancı hissediyorum o kadar. Doktor yatışımı istedi 3 ağrı kesici serum bebek için de ciğer geliştirici yapılmasını istedi korktum yaptırmadım bugün de ntsye bağladılaR hissetmediğim halde hafif sancılar çıktı ciğer geliştiriciyi iptal edip buscopan( kas gebşetici) verdi doktor. Ama eczacı ağrı yoksa kullanmayın diyor prospektüsünde de hamilelerin kullanmaması gerektiği yazıyor ne yapacağımı bilemedim. Kullananınız ya da bu konuda bilgili olanınız var mı?