fatmadenizyldz kızlar burun estediği olmak istiyorum izmirdeyi fiyatı ne kadar tuttu süreç nasıl geçti kac günde ayaklandınız önerileriniz neler benimle paylasırmısınız ?
Merveb46 fatmadenizyldz benim kız kardeşim oldu 20 temmuz da 10bin₺ idi indirim yaptırdık kendi üni. Sinin hastanesi olduğunu için 6.5bin₺ bugün burnundaki alçıyı aldılar gözünde morluk olmuştu bugün resim attı morluk falan kalmamıştı nerdeyse hiç
Tugce-75 fatmadenizyldz ben oldum canım Ocak ayında 10 bin TL ataşehirde Dr. Niyazi Altıntoprak dı doktorum memnun kaldım hiç agrım olmadı sadece yüzüm. Şişti 2 gün sonra indi ama hiç agrım yoktu suanda da çok memnunum
Hazalperi fatmadenizyldz ben devlet hastanesinde oldum canım 1300 TL tuttu doktorum çok iyiydi ameliyattan çıkar çıkmaz yüzüme buz koymamı istedi jel buz maskelerinden almıştım onlardan koydu annem sürekli hiç morluğum olmadı o sayede
Drn-Brc fatmadenizyldz 3 yıl önce oldum tamponlar cıkana kadar ilk bir hafta çok zordu sonrası çok rahat yalnız şeklinin oturması çok uzun sürüyor yaklaşık 1 yılı buluyor