Kızlarr yarın kontrolüm vardı ama bu sabah nişanım geldi doktora yazdım gel bi bakalım dedi. Gitti vajinal muane yaptı yine 2cm acıklığım olmuş bide normal ultrasondan baktı suyum azalmış (bu arada hiç farketmedim herkesde bir olmuyormuş şarıl şarıl olmadı benim haberiniz olsun dikkat edin ) nstye bağladı sancılarım düzenliymiş ama oğlum strese girmiş sanırım kasılmalarım falan oluyordu riske atmayalım suyun bitmeden yarın başlatalım doğumu dedi. Normali zorlıcaz korkum falan yok ama heycanım fazlaSıyla mevcut. Sabah 9da maraton başlıo dualarınızı esirgemeyin olur mu ? 🙏🏻👶
Hayırlısıyla doğum hikayemi paylaşmak banada nasip olur inşallah 🙏🏻