GulcanYvz yamacalimoms ay bende onu kalp atışı gibi hissediyorum hatta nefesimi tutuyorum ama karnım da pıt pıt atmaya devam ediyor gerçekten de kalp atışı gibi 🤭
Yaseminakkoyunk yamacalimoms hıçkırık canım 🥳 günde 3 4 kez oluyor bizim kız hiç sevmiyor neredeyse 20 dakika sürüyor 😋 sürekli olacak o hıçkırık iyidir güzeldir
yamacalimoms Eozknc bilmem pıt pıt pıt kalp atışı gibi ama kalp atışı duyulmaz ki sürekli kalkıp iniyor karnım ama harekette değil 🤷
yamacalimoms Mdelaaal kız bu neymiş ya ben sürekli ağlıyom çok güzel hickiriyo resmen hickirigi sevdim ya😭 ahh analık 😄
Btl_89 yamacalimoms benimde bugün öyle 23 haftalığım bende allahım içim bi garip oldu bugün benimki de mi hıçkırık acaba. Yerim ben onların hıçkırıklarını
Birhemsire_anne yamacalimoms ayy bende 2 haftadır hissediyorum korktum bişrymi oluyor diye çünkü tekme değil onu anlıyorum ama kalp atışıda olamaz diyorjm acaba icerde bir sorunmu var meğer hıçkırıkmış çok şaşırdm mutlu oldumm
ecembugra53 Deletedmom417 😊 aynen canım karın kasları ve karın yağların fazla ise olur normalidir bebiş baya büyük zaten tekmelerini hissedersin 😊
Tugce_Simsek Aaaa ben de 21+1 haftalık hamileyim karnımda kalp atışı olmaz bu neyse diyordum meğersem hıçkırıkmış ayyy çok mutlu oldum şu an 😍