Alfabeta 13 haftalık olduk artık yavas yavas çatlak kremine başliyim diyorum sizde en güzeli hangisii ?
ilkbaby Alfabeta ben hiç bişey kullanmadım yaa çatlaklar için 28 haftayı devirdik goguslerimde çok oldu özellikle ciddiye almalı mıyım
Ayca24 Şu an 8. Haftadayız ama yorumlarına dayanarak şimdiden Burts Bees marka aldım.Doktorumunda tüylenmeyi arttırmayacak bi doğal yağ tavsiyesi olursa onu almayı düşünüyorum😊