Ssaree Iyi aksamlar arkadaslar 20 haftalık gebeyim insallah oğlum olacak isim olarak fikir almak istedim esim babasının ismini koymak istedi.İlhami isminin yanina uygun güzel bir öneriniz varmı ben Eray- Eymen hoşuma gidiyor ama kararsızım 😊