Kızlar belkı hatırlayanınız olur 5+4 iken ultrasona girmiştim kesem vardı fakat bebegım görünmüyodu. Normalde yarın kalp atısını dinlememiz için cagırmıstı doktorum, fakat bugun cok hafif lekelenmem olunca gittik 6+3 olduk bugun, kesem buyumus fakat yine bebegım yoktu. Doktorum alttan da baktı göremedi. Suan için kötü bi gebelık diyemem kesen guzel buyumus dedı gecen haftaya göre. Haftaya salı kalp atısının kesın duyulması lazım gec döllenme olmus olabılır dedı. Ama benım umutlarım tükendı. 😞 pskolejıkmen cok cok kötü hissetttim. Rabbim herseyın hayırlısını versın fakat bos gebelık dusuncesine alısmak benı son derece üzüyo.