RabiaMG merhaba benim de 50 mg lık şeker yükleme sonucum 166 çıktı doktorum 100 mg lık istedi onda da açlık ve 1. Saat normal, 2. Saat sınırda, 3. Saat yüksek çıktı. Bu aralar ben de baya araştırıyorum ve şekerle ilgili postlarda sizi görüyorum o yüzden size sormak istedim🙈 sizin değerleriniz hangi civarda ki diyet ve şeker takibi yapıyosunuz 🤔