Babyveannesi Kızlarr 35.haftama girdim 3-4 gündür şiddetli baş ağrım var tansiyonlarım hep 110/60 120/60 civarı, benim gibi olan varmı neden oluyor bu baş ağrısı
irva Babyveannesi Benim de baş ağrım var 10 gündür.Tansiyonum da ayarsız.İdrarda protein kaçağı falan da yok.Yarın kalp doktoruma gidicem bir de tansiyon muhabbetine.