Dilber98 İyi akşamlar,Bilgisi olanlar lütfen cevaplaya bilir mi?adetime 6 gün var bu gün ovulasyon testi yaptim 2 cizgi gösterdi hamile olma ihtimali var mı?
Deletedmom388 Dilber98 Belkide yumurtlama olabilir. Erken gebelik testi yapsaydınız eğer şüpheleniyorsanız zaten hamileyseniz çıkar.
vuslatim34 Dilber98 önemli olan yumurtlamadaki gibi ikisinşnde koyu olması. Yada t çizgsi daha koyu olmalı .Hamile olunca öyle çıkıyor
Anneolmayahasret Dilber98 gebelik olmasi icin t cizgisiniz c den daha koyu cikmasi lazim patlamasi lazim yani. Yoksa ov testinde hep t cizgisi cikar
Papatyannesi Bende adetime 5 gün kala ovulasyon testi ile öğrendim sonra emin olmak için gebelik testini tam adet günü yaptım ve çıktı 🤷🏻♀️
Melek0109 Dilber98 bnde 4 gun kala ovulasyon yapmısım cıkmıstı ilk ole ogrendım ovulasyon ay ıcersnde gormstm ztn ikinciyi adete 4 gun kala gorunce hemen test yaptım cıktı🙏
Dilber98 Ririsea ya kusura bakmayin 6 yildir olmuyur o yüzden heyecanliyim ama bende ikinci çizgi solgun biraz keçke resim ata bilseydim
Ririsea Dilber98 benimde 4 yil sonra oldu umarim vardir canim resim nasil.koyuluyor bilmiyorum dualarım seninle🤗❤
Defnederen Ririsea ben gecen hafta adetim gectiğinde yaptım canım t koyuydu seninkinden ama adet oldum adet günün gectiyse en iyi test yap boşuna ovulasyonu kullanma