Kızlar 25. haftamızdayız bu hafta 2-3 kere oldu sanki içimde ufak çaplı bişeyler patlıyor 🤔 ama düzenli oluyor 10 saniyede bir falan, yaklaşık bir iki dakika sürüyor. Bebişin hareketlerinden çok farklı anlamadım 🤷🏻♀️ Siz hıçkırınca ne hissediyorsunuz?