Ozlemyeni Merhaba benim son adet tarihim 21 haziran.21 temmuzda test yaptim negatifti.hala adet olmadim.sizce hamile olma ihtimalim var mi? Erken mi yaptim acaba testi? Yoksa tamamen kendi kuruntum mu😂 fikrinizi almak istedim
Mizgin2020 Ozlemyeni geç döllenme olduysa erken olabilir bence siz yarın sabh ilk idrarla tekrarlayın derim
Homesweethome Ozlemyeni canım benim de sat 20 haziran. Hamile olduğunu öğrendim bu ay çok şükür. Adetin düzenli mi hep gecikir mi böyle. Duzensizse geç döllenme de olmuş olabilir
Rozmari Ozlemyeni Merhaba benim de en son adetim 17 hazirandı. Bugün sabah erken gebelik testi yaptım negatif çıktı fakat adet de olmadım. Sizin durumunuz gibi yani ben de ne yapsam bilemedim yarın da normal gebelik testini deneyeceğim bugün iki tane almıştım.Bariz bir belirti de yok.
Ozlemyeni Homesweethome adetim duzensiz o yuzden bekliyorum.gecen ay surekli test yapip durdum agrim falan vardi ama.sonra 21inde adet oldum.ama bu ay hic bisey yok yani.birazcik goguslerim hassas onun disinda bisey yok