Honeyy Kızlar 33 haftalık hamileyim hala göbegimden vuruyorum igneyi göbeğinden yapan varmı benım gibi ileri haftalarda
Hayatnese01- Honeyy gebe arkadaşlar, ben de kan sulandırıcı kullanıyorum sürekli göbekten veya bacaktan yapmayın. Diyelim ki sol koldan başladınız yapmaya. Saat yönünde devam edeceksiniz: Sol kol, göbek,bacak, sağ bacak, göbek, sağ kol.
Aysegulum27_ esra_a85 bacağın neresinden vurunuyorsun acaba benim bacağım morardı kan akıyor hep .resim veya video varmı nasıl yapıldığına dair .göbeğim çok şişti acıyor bacağa başladım
Mom_of_two_angles 33+3 haftayim ilk haftadan bu gune kadar yalniz gobekten yapdim hepde morariyor( ne yapa bilirimki
Honeyy Mom_of_two_angles bende hala göbekten yapıyorum da tedırgın olmaya başladım bebek bişey olur mu diye
esra_a85 Honeyy yoo hayır ben tüp bebek hemşireme danıştım çünkü karnım muayene olurken aşırı açıyodu resmi de var hatta atabilirsem
Mom_of_two_angles Honeyy olmaz tabiiki ne ola bilirki? Ben ilk oglumda da son gine kdar gobekten yaptim, bacak cok acitiyor
esra_a85 Aysegulum27_ benimde morardı ama karnım kadar değil en, azından dizden bi karış yukarı dış yanına vuruyorum bide vururken bacağımı uzatıp yatağıma dayıyorum sıkışıyo yana o zmn acımıyo
Honeyy Bus0672 evet benımde öyle oldu önceden yoktu igneyi vurana kadar derinisi sıkıyomusunuz yoksa igne sokunca cekıp yapıyosunuz
Yildizzz Hep kollarımdan yaptık halada kollarımdan yapıyoruz doktorum yer değiştir arada demişti bir sağ bir sol yapıyoruz. Hiç morarma olmadı 35+4 olduk bu arada
Deniz68 Bende kullanıyorum şuan 9 hastalığım ama doktorum hamilelik boyunca kullanmamı söyledi. Göbek hariç diğer yerlerden de ıgneyi vurabilir miyim diye sorduğumda, evet ama diğer yerler morarır dedi ve çokta haklı vurduktan sonra göbeğime bir dk peçeteyle bastırınca morarma olmuyor