Seroo biberonla beslenme sirasinda bebek dilini kullanmaz.agzini kucuk bir aciyla acar ve agzina anne gögsüne kiyasla daha fazla basincla ve hizla gelen sütü yutar . Bu farklilik bebekte "meme şaşkınlığı "denen sorunu ortaya çıkarır oysa fincanla beslenme sirasinda bebeğin agzi kocaman açılır, dil aktif olarak beslenmede görev alır ve bebek çiğneme hareketi yaparak beslenir böylelikle bebek"" meme şaşkınlığı ""denen durumdan korunmuş olur. Biberonla beslenmeden anne sutüne geçişte çoğu zaman sıkıntı yaşanır ve bebekler daha az efor sarfederek beslendikleri biberonu tercih eder. Oysa fincandan anne gogsune geçişte sorun yaşanmaz