Pnar12016 Kızlar tecrübeli anneler sizce normal doğum mu sezeryan mı?? Normal doğum kolay mı🙈 uyusturma falan yapıyorlar mı normal doğumda hiçbir bilgim yok yardımcı olabilir misiniz☺️
Zeyneptoprak Pnar12016 normal doğum ayrıca keserkende dikerkende uyuşturuyolar istersen epiduralde alabilirsin
Elifyasminhazal Pnar12016 aynn zaten öyle şiddetli bir ağrın oluyor ki kesiyor dikiyor senin ruhun duymuyor ama Sezeryan bende çok kolaydı canım kalktım emzirdim yürüdüm ev işlerimi yaptım haftası olmadan baya iyiydi ama herkeste öyle olur mu olmaz mı bilmiyorum
Elifyasminhazal Pnar12016 ya normal herzaman en sağlıklısı en iyisi a bebeğin ve senin için ne uygunsa zaten o olucak dert etme