yamacalimoms 27+1 im vajinamda 2 3 dakikada sizi tarzında şeyler oluyor ve sıcaklık var bakıyorum biseyde gelmiyor su falan da yok.Cocugun kafasını oramda hissediyorum bu normal mi
Gizemito yamacalimoms Benimde dün olmuştu böyle sinek ısırığı gibi mi desem nasıl desem mesela 6 7 kere oldu gün içinde bugün yok gibi 🙊 Anlamadım ne olduğunu bende 😌
Gokalpozge1 yamacalimoms ay ne güzel Allaah bu hissi bana da yaşatsın inşallahh🙈 şuan mide bulantısından ölüyorum amaa tek isteğim sağlıklı olsun ve çabucak büyüsün minik mercimeğim🤰🌸
yamacalimoms Gizemito evet ya birden giriyor çıkıyor bı sıcaklık hissediyorum bakıyorum biseyde yok bu oğlan beni mahfetti yüreğim pirpir oluyor korkudan😄
Gizemito yamacalimoms Benimde öyle bende kafayı yicem vallahi her gün kendimi çocuğu dinliyorum🤦🏻♀️🙊
yamacalimoms Gokalpozge1 amin inşallah canım büyüdükçe daha zor oluyor taşımak ama annelik seve seve yaşıyorsun♥️
yamacalimoms Meflug bende serklaj yok ama büyük tuvaletim gelmiş gibi oluyor bide karnımın sol tarafı kasıldı anlamadım sizdede var mı kasılma