demet56bungl Kizlar ntsye girdim sancim.cok vardi doktora yetisemedim gitti onlarda bilgi.vermedi.bana kagidin ustunde 50 /60 yaziyordu ne demek acaba bilen varmi
Pnralp demet56bungl kaçıncı haftadasın? Benim 36-37 de hep 50-100 arası çıktı ama normal dedi doktor. Sanırım kalp atışına da bakarak bir yorum yapıyorlar.
mysweetbaby demet56bungl benim de 40-50 lerde çıktı ne olur ne olmaz ciğer geliştirici vuruldum.kaçıncı haftadasınız ben 34deydim o zaman. Çok yüksek ihtimal yalancı sancıdır eğer ağrı sızı hissetmiyorsanız siz de.ama dikkatli olun kendinizi çok yormayın