halemehmet Sibel ismine hangisi uyumlu sizce kızlar. Farklı isimlere de açığım fikir verirseniz çok sevinirim 😇
zeyzey95 halemehmet Sibel mecbur mu bebeğe yakıştıramadım nedense Sibel ismini ya 🤭 ama ela daha uyumlu canım
Didi6 halemehmet Bence Sibel güzel isim ama 2. isimde L harfi olmasa daha iyi olur. İlay ismini beğensem de Sibel İlay uyumsuz olmuş. Sibel Ela daha da uyumsuz. 🤔 Sibel Eda 🌸 Sibel Afra 🌸 Bunlar uyumlu mesela
halemehmet zeyzey95 bende fazla ısınamadım ama eşimi kıramıyorum canım o çok istiyor ablasının ismi olduğu için
zeyzey95 halemehmet tahmin ettim kayınvalidenin ismi falan sandım ben. Ela daha uyumlu geldi bana dediğim gibi canım 🤗