kizlar size arkadasimim basina gelenleri yazmak istiyorum. en yakin 10 11 yillik liseden arkadasim. adeti hep duzensiz. idi 3 4 ay olmadigini biliyorum. 20 yasinda evlendi. hemen gebe kaldi dogurdu. sonra 2 3 yil sonra yine gebe kaldi dogurdu. (adet suzensligi hepp davam etdi) 2 oglu var. bu arada. sonra yine adeti zaten duzensiz. 8 ay olmadigini biliyorum. esiyke geri cekilme yontwmiyle korunurdu. oyle soyluyordu. bi dafasinda 4 ay adet gormedk yine. testde cikmadi… cikmadi. sonra 3 haftalik kan verince gebe cikti. cocugi aldirdi plansiz gebelik istemiyordu. sonra.. yine son 3 ayda yine adet olmadi.. bana soyledi cok halsizim karnm falan agriyor.yinee israr testleri belki 10 tane yapmis cikmamis. sonumda yine idrar test yapmis silik cizgi cikmia.. dr gitmjs muayine ultrasonda kese var ama cocuk yok. degilmis… … ondam 2 gun sonraaa arkadasimmm sabah saat 5 teee cooookll buyukkkk agriyla uyanmiss.. kan falan ama yokkk
… esi hastaneye catdirmis…. 2 aylik gebe….dis. gebelikkk…….. bebek iceride tupde kalmissss dibinde gorulmemis.. tup patlamis… ic kanama gecirmiss.. hemen ameliyya almislar.. birazda gec gelselerdi arkadasim ic kanamadan olurmus. sag tupu goturmusler. tek sol tupu kalmis. simdi eve cikmis. :((