bstrdvn_ içini ferah tut benim de ultrasonda sıkıntı çıkmamıştı kan tahlilim 1 hafta sonra çıktı o 1 hafta da neler yaşadım uyku uyuyamadım eşimi yolladım sonucu alsın diye eve geldi sonuçla hemen kapıyı açtım içeri girdim kötüyse birşey deme dedim ağlamaya başladım hamileliğim zehir olmasın dedim oda bana herşey güzel normal dedi grafiği görünce rahatladım şuan 31 haftalık olduk bile Rabbime emanet yavrum sağlıkla gelsin meleklerimiz bol bol dua et 🙏🏻😊