Minikkalbiimm Kızlar 19 hafta 3 günlük olduk ama bel ağrısı çok zorlamaya başladı artık az yürüsem ayakta dursam felaket ağrıyor😔 temizlik yaptıgım gün uyuyamıyorum bile sizlerde nasıl bi öneriniz varmı
melegegebe Minikkalbiimm ben sizinle ayni haftada degilim 16+3teyim dün biraz avmye gittim gercekten belim falan ağrıdı simdiden boyleyse 30 haftalarda ne olurum hic bilmiyorum 🤷🏻♀️
Zeyno25-bykl Minikkalbiimm bende öyle eğilerek iş yapmam neredeyse mümkün değil belim kopucak gibi ağrıyor gerçekten bı önerisi olan varsa yazsın bize yararlanalim
imren91 Yürüyüş yapıyor musunuz peki? Ben 17. Haftadayım , yaklaşık bir aydır yürüyorum geçti şükür. Yarım saatle başladım artık 1 saat yürüyorum. Faydalı oluyor.
Minikkalbiimm imren91 evet canm yapıyorum yine ağrıyo ama yarım saatten fazla yürüyünce daha çok ağrıyo sen çözümü bulmuşun ne güzel