emine0707 e nabız da takipli hasta listesinde 180 günlük süreniz var ağustosta biticek yazıyor hiç perinatolojiye gitmedim devlette sadece muayene oldum mantar ve sancılarım ve bilinmeyen akıntı icin
Pembe-mavi emine0707 ben devlete ilaç yazdırmaya gittim. Doktor bana 2li tarama için perinatolıjiye git dedi. Daha önceden 2 düşüğün var benim. Ve tüp bebek sanırım o yüzden. Ama daha detaylı bakıldığını duydum. Daha iyi olur bizler için
emine0707 Aygul01 sorun yok sadece hep sancim var o da normal deyip yolluyorlar bi kere de mantardandolayı bilinmeyen su gelişi vardı gönderdiler
Aygul01 emine0707 tamam canim anladım cok geçmiş olsun ama sorun ne simdi? Neyi ogrenmek istiyorsun kuzum
emine0707 Aygul01 bebeğim erken gelir mi sancim çok bunu öğrenmek istiyorum devlette de özel de soruma cevap vermiyorlar bebek sürekli sertleşiyor zor hareket ediyorum sağ kasığımda da ağrı var bu yüzden mi perinatoloji takibi yazıyor kafam çok karışık