Berfinnama Adet takvimine göre 43 günlük hamileyim adet ağrısı gibi ağrılarım ve sancılarım var heran adet olucakmış gibi ağrı olduğu zaman da aşırı derecede ter basıyor sıcak basıyor neden acaba
Ssmmra Berfinnama doktoruna danış benim 10 haftalık 75 günlük hala sancım var ilişkiyi ağır iş yapmak yasak dedi sana bir şey dedimi doktorun
teletabi Berfinnama canım ilk başlarda oluyor ben 2.ayıma kadar adet olcakmışım gibi ara ara ağrılar yaşadım rahim büyümeye başladığı için pluyor demişti doktorum ama bence doktora gitmelisin
Berfinnama Ssmmra ben daha hiç doktora gitmedim doktora gitmediğim için de afedersin ama ilişkiye bile girmedim ama. Neden ağrım var bilmiyorum
teletabi Berfinnama yok hayır yatıp dinlen demişti doktorum ama sen yinede bir görün doktora canım herkeste aynı olmayabilir ben baya yaşadım o ağrıyı yaklaşık 22 hafta kadar sonrasında ara ara devam etti ay sancısıda olabilir