Tatlianne_ EylulEsen concor kullanıyordum ama c grubu olduğu için gebelikte kullanmadım bugün beloc yazdırdım doktoruma 25 mg yazdı galiba tam hatırlamıyorum ritim bozukluğu var bende yüksek nabız ım.
irva EylulEsen Ben de alerji yapmıştı.Baş dönmesi yaptı burnum falan tıkanıyordu nefes almakta zorlanmıştım.Hayatımda ilk defa bir ilaca alerjim oldu o da o.Ama çoğu kişi sorunsuz kullanıyor.
Sifa0033 EylulEsen ben beloc zok 25 mg kullanıyorum. Gebelikte oluşan nabız yüksekliği sonucu verdi kardiyoloji doktoru. Tansiyonu mu etkilemesin diye. Herhangi bir alerji yapmadı bende
crescent_ Tatlianne_ merhaba ben de uzun süredir dideral kullanıyorum ama kar etmiyor. beloc daha uzun etkili diyorlar. sizin nabız genelde kaçlarda seyrediyor?
irva crescent_ Beloc da bende alerji yapmıştı hamile kalmadan önce kullanmıştım.Dideral de bana iyi geliyordu.Yarın kalp doktoruma gidiyorum.Hem nabız hem tansiyon ayarsız.Dideralimi geri verin dicem.😀
Tatlianne_ crescent_ annem 15 yıldır beloc kullanıyor bı sıkıntısı olmadi fakat birgün almayı unutsa rahatsız oluyor
crescent_ irva hamilelikten önce de çarpıntı probleminiz mi vardı? benim şu ara 80 lerde ve ekstrasistol var. gece yattığımda daha çok hissediyorum ama kalp doktorları hiçbir şeyin yok dediler. rahatlamak için dideral verdiler. hamilelikte kullanılıyor muydu bilmiyordum ama demek ki kullanılıyormuş ✌🏼
crescent_ Tatlianne_ evet yüksekmiş çok geçmiş olsun. benim de o rakamları bulduğu oldu ama genelde kış aylarında yaşadım. şimdi de yediklerimden sonra oluşan gazdan dolayı olduğunu düşünüyorum çünkü kalpte bir şey çıkmadı. mideye de endoskopi yapıldı hiçbir şey yok. ama ne yesem geğirme var ardından. o da kalbi sıkıştırıp çarpıntk yapıyor sanırım 😔
Mrv232 Ben concor kullanıyorum dr kontrolünde. Beloc un muadili olduğunı söylemişti. Herhangi bir sakınca görmedi hem kalp drum hemde kadın doğumcum 🙏🏻 Allah hepimizin yavrularını korusun 🙏🏻
irva crescent_ Evet ufak bir çarpıntım vardı gebelikten önce.Şimdi bazen 120 falan oluyor.Bugün kalp doktoruma gidicem yine.Diderali doktor kontrolünde evet gebelikte de kullanabiliyoruz.🙂
Tatlianne_ crescent_ çok sağolun sizede geçmiş olsun. Evet gaz problemide yapıyor olabilir siz birde dahiliye ye bı görünün bağırsaklar için malum kalp ihmal etmeye gelmez.
YesimOgt Bende de taşikardi var son aylara kadar kullanmadım ama 32.haftada çok zorlamaya başladı çarpıntı, bugün ben de kalp doktoruna gidicem hamilelik öncesinde saneloc be dideral kullanmıştım bakalım şimdi ne verecek doktor
YesimOgt Bana 5mg concor verdi çok zorlanırsan yarım at dedi ilaç kullanmanı istemem ama sıkıntı çektiğinde at dedi kızlar