Ocak ayında oldum bende eşim erkek kuaförü ilk o geçirdi onun ağırdı önce yüksek ateş kuru öksürük ve ardından nefes alamama meydana geldi hastaneye gitti tahlil dahi yapmadan boğaz enfeksiyonu demişler ama esim çok hiperaktif genç spor yapar hiç böyle ağır yattığını görmemiştim korktum çok noluyoe diye 15 günde atlattı o süre içinde bende hamileyim tabi bana da geçti ama bende nefes darlığı olmadı yüksek ateş kuru öksürük ve eklem ağrısı çok oldu ben 5 günde atlattım sonra Corona olayları çıkınca Türkiye’de acaba Corona mıydık biz dedi ve antikor testi yapmışlar evet ikimizde gecirmisiz malesef ama hafif atlatmasaydik belkide olebilirdik hastane bin tahlil yapmadan teşhis koyması çok saçma canımızdan olabilirdik malesef