Husnegul Ben 36+4 haftalık hamileyim bebeğimin hareketlerini hissediyorum ama şimdiye kadar hiç tekme atmadı yani öyle dışarı doğru bir hareketi hiç olmadı bu normal mi 🙁d3 de kullanmadım acaba kas gelişiminde bir sıkıntı mı var gibi Vesveseler oluyor içimde
Gulkozann Alanları dar olduğu için fazla hareket edemiyorlar benşm bebeğimde içimde kayıyor hareketi varsa korkmaya gerek yok bence elimi karnıma koydum mu kayıyor elimin altından 36. Haftadan beri böyle şuan 37. Haftadayım