Ben de iki gün önce 22 haftalıkken detaylı taramaya girdim doktor benim bebeğim için de aynı şeyi söyledi böbrekte genişleme var dedi ama ilerleyen zamanlarda geçme ihtimali yüksek dedi. Bebeğim erkek, onun etkisi var mı acaba. Arkadaşımın oğlunda da doktor böyle demiş. Bu durumu yaşayan çok var mı ki