Nefesimolsun canım ben büyüyen beşik almadım. Genç odası şeklinde aldım normal tek kişilik yatak yani. Büyüyen beşiği ablam kullandi, şimdi dört yaşında yeğenim ve uygun büyük döşek bulmak zor, ayrıca lisedeki çocukların kullanabilegi kadar geniş ve uzun olmuyor. Yani bir müddet sonra yeni yatak almak gerekecek. Benim yeğenim yatakta çok döner dar olduğu için problem oluyor mesela. Bende iki üç yaşından sonra yatağına geçirince kenarına korkuluk takacağım. Zaten beşiği en az iki yıl kullanacak ☺️