Merhabalaarr ☺️
Kızlar kafein tüketimi konusunda ne biliyor, ne düşünüyorsunuz? Gebelikte 6.ayım bitecek ilk 4 ay hiç kahve içmedim. Ama özellikle son 1 ay her gün Türk kahvesi içiyorum içmezsem açılamıyorum. Ancak doktorum en fazla 2 günde 1 dedi. Bir arkadaşıma doktoru haftada 1 demiş. Kafein bebeğin gelişiminde olumsuz etkilere sahip. Her gün Türk kahvesi ve çay içmek abartı bir kafein tüketimi mü acaba 🤔