gupsemnur Esra2580 bana yürütülen kese şekli muz gibi olursa uzun erkek yuvarlak olursa kız dediler bana erkek dediler uzundu ve sonuç erkek
prensesinannesiiii Seymaogz https://imgyukle.com/i/SWwLMt https://imgyukle.com/i/SWwHpQ https://imgyukle.com/i/SWwjcR bana da bakabilirmmisin rica etsem 💜
Seymaogz hnrgns ayy canim maalesef 7 8 haftalardaki gelişiminden belli oluyor o yüzden tahminde bulunamıyorum 😊
D3ryaoz Bende aynı şekilde kendimi avutuyordum doktora söyledm güldü ve dediki biraz bastırıyim muz şeklinde az bastıriyim yuvarlak oluyor dedi ve benim yuvarlaktı ilk kesem kız olacak sanıyordm erkek ama :) inanmayın böyke şeylere
Seymaogz D3ryaoz tatlım.ben keseden tahmin etmiyorum mesela 8. Haftada kız bebekler daha gelişmemiş oluyo erkegin uzuvlari erken belirir derler buyuklerimiz tabii yanılma payı var. 😊
Esra2580 gupsemnur bana da oval olursa erkek uzun yuvarlak olursa kız demişlerdi 😊 daha once bi kaybım oldu kız dı… sağlıklı olsun da kız erkek farketmez 🙏