Merhaba anne adayları sonunda bana da nasip oldu çok şükür annelik duygusu yaşamak ilk önce şunu söyleyeyim olabildiğinden fazla kendinize zaman ayırın dinlenin doğunca zombi gibi geziyorsunuz malesef:)Herseyim normal giderken bi gün içinde ayaklarda ki şiş çok fazla oldu benim ve sabah kontrol için hastaneye gittik tansiyonum 14/8 Çıktı doktor ayaklarımı görünce tansiyonu da duyunca acil doğuma almam lazım dedi tabi ben şok Allah dan hazırlıksız değildim tabi daha 12 gün var doğuma normal doğum görünüyor demişti 3 gün önce kendimi sezaryen doğuma hazır hissetmediğim için ağlamadan kendime gelemedim doktor ya sen de ya bebek de sorun olur giyince iyice kendimden geçtim seni bırakamam dedi tabi ben psikolojik olarak iptal eşim zavallım beni rahatlamak için kendini paraladı.Neyse yatış işlemleri vs yapıldı beni doğuma aldılar bu arada ben cerrahi teknikerin birçok doğuma girdim ama başına gelmesi zor bir durum şimdi o hastaları çok iyi anlıyorum.Spinal ile doğumu başlattılar biraz irkilme hissi oluyor kısa süreli o kadar kimse korkmasın bu durumda sonra zaten anında etkisi başlıyor bacaklar ağırlaşıyor sonra dokunma hissi dışında bişey yok Allah o an yardımcınız oluyor ben bol bol ya Şafi çektim o an kısa süre sonra oglumu çok şükür iyi bir şekilde yanımda getirdiler tarifsiz bi his rabbim tüm isteyenlere nasip etsin biraz küçük geldi gelişimi önde olmasına rağmen erken geldiği için 3460 49 cm dogdu.Bu arada medipol Pendik hastanesinde Doğum yaptım çok memnun kaldım tavsiye ederim yeni başlayacaklar için hakkınızı helal edin birazcık uzun oldu ;)(Bol bol depend alın ve ve önden açılan pijama ben 2 gece yattım çünkü)