Merhaba normal doğum yapan anneler 😇Bugün 37+4 olduk kontrole gittim sancılarım düzenli çıktı sancılar düzenli olduğu için çatı muayenesi yapalım ne olur ne olmaz bayram öncesi riske atmayalım dedi, çatıda 1 cm açılma vardı ve o anda kanama geldi. Ben esnetmedim bile uyarmamak için ama ya uyarmış olduk ya da açılmandan dolayı zaten gelicekti sancıların da var. Arife sabahı gel 4-5 cm açılman olmuşsa o gün doğurturum dedi. Şimdi 1 cm sancılı açılmada açılmanın devamı ne kadar sürüyor acaba? 4-5 cme ulaşırsa o gün doğurtabilir mi? Bayramda hastanede olmayacak diye arife günü doğurtmaya taktı kafayı gibi geldi bana. Doğurtim kafam rahat gidim gibi sezinledim. 4-5 cm açıldıysa suyum gelmemişse nasıl doğurtacak bilemedim🙁 bir de çatı muayenesinden sonra kanama yaşadınız mı?