Öncelikle herkese merhaba, eşim askeri personel ankarada yaşıyoruz normalde fakat göreve giderken beni annemlere kayseriye bırakıyor, 30. Haftaya kadar ankarada ki doktoruma düzenli gidemedim tarama testlerini felan düzenli yaptıramadım pandemiden dolayı. Şimdi kayserideyim 35+0 da geçen hafta doktora gittim herşey süper suyun felan mükemmel dedi ama utanıyor heralde yüzünü göstermiyor dedi elleriyle kapatmış dedi. Bide biraz boyu ufak gibi dedi babamızın boyu kaç dedi 1.80 dedim ben 152 yim sana çekmiş ozaman dedi o kadardan sıkıntı olmaz dedi bir hafta sonra tekrar gel dedi kan idrar testleri felan istedi yaptırdım sonuçları götürdüm bugünde 36+0 olduk, bugün de kanın yetersiz 26 günümüz var hemen hemen dedi o zamana kadar ilaç yazdı serum felan verdi işte boyunun ufak olmasıda kan yetersizliğinden dedi bu şekilde doğuma girerseniz ikinizde sağ çıkamazsınız felan tarzı şeyler söyledi çok korkuyorum normal şeyler mi yoksa gerçekten anormal birşeyler mi var? Biraz bilgiye ihtiyacım var gebelik geçiren arkadaşlarım yardımcı olabilirler mi