mervklc Kızlar sizdede rahimde kesenin etrafında kanama alanı oldumu düşük tehlikem varmış bugün bebeğimin kalp atışını dinledim çok mu kötü bir durum bu kanama bebeğe zararı olur mu acaba?
Eliff66 mervklc canım bende yaşadım 8 haftalıkken Su an 21 +0 olduk kendini yorma bol bol yat dinlen ağır kaldırma ev işlerini icn yorma kendini geçer insalh rabbim sana bağışlasın bebeğini
Busraulku mervklc canım bende 8. Haftada yaşadım sakın kalkma bol bol ayaklarını uzat yat dinlen inşallah kapanır. Benim kapandı ama yaraya dönüştü. Doktorum tekrar kanamadığı müddetçe sıkıntı olmaz dedi. 14.haftafayız şu an ve sonuna kadar yatarak geçireceğim. Normalde 3.aya kadar kapanırmış ama dinlenmen ve ağlamaman gerekiyor.
BebekK mervklc benimde öyleydi canım kesenin içinde kanama olması daha tehlikeliymiş öyle söylediler progestan başladım içmeye
Bahartesi mervklc 9. Haftada bende yaşadım. İğnelerimi kullandım. Dinlendim. Ağır iş yapmadım. 1 ay sonra kanama alanı tamamen kayboldu. Şimdi 24. Haftadayım. Gönlünüzü ferah tutun geçecek bu süreçte.
mervklc Bahartesi inşallah geçer benim kanamam olmadı şükür kanama içerideymiş progestan kullandım bugün farklı bir ilaç verdi kullanmam için Crinone sanırım adı
Sans-2020 mervklc 9haftada oldu benimde Protestan iğne oldum hergün dinlendim şimdi 32haftalık olduk dikkat et dinlen korkma
Seherkaraca Bende 7 haftalıkken kanama var dedi. İğne kullandım. Yemek ve tuvalet haricinde çok fazla kalkmadım bol bol yattım. Şimdi 11.haftadayım düzelmiş dedi doktor. Korkma herkeste oluyor. Dinlenince geçiyor
Mavidilek Ben de aynı durumu yaşadım. 16. Haftaya kadar kanama alanım vardı. İğneler ve progestan kullandım. Hatta progestanı her ihtimale karşı 34. Haftaya kadar kullandım. Bol bol yatın, uzanın. İş güç yapmayın. Geçecektir ama doktorunuzu dinlemelisiniz :)