Muayene ücreti 130tl doğum ücreti 4.200tl.bakıyorum da yorumlara Aylin hanımı yerden yere vurmuşlar hiç katılmıyorum işinde çok iyi ve normalde güleryüzlü bir doktor sadece çok yoğun çalışıyor ve başlarda biraz soğuk sonrasında düzeliyor.ayrıca benim için suratsız olması değil işini iyi yapması önemli.kadın kendini mesleğine adamış bir doktor.ve kalp atışını dinletmiyor diyenler kalp atışı sürekli dinletilmezmiş bebeğe zararlıymış araştırın bunu bi isterseniz.