Ozgecetindag Kızlar normalde Alsancakta klinik adnan keskin doktoruna gidiyorum ama cok uzak bana ben mendereste oturuyorum menderes gaziemir yakınlarında hastane doktor klinik önerebilirmisiniz
Tugce1803 Ozgecetindag Ahh ahh varsa bana da lazım. Gaziemir mendereste zaten yok🤦🏻♀️Ben medifema Hayri bey e gidiyordum o da ayrıldı Karataş hastanesine geçti. Şimdi yine medifemada Ali bey gelmiş 30 unda ona gidicem🤷🏻♀️
CnnAkyl Ozgecetindag Ben Bornova pınarbaşında oturuyorum yabancıyım buraya Karşıyaka da Medical park Hastanesi’ne gidiyorum başından beri.Doktorum Mehmet Bal eğer gidebilirsiniz doktorumu şiddetle tavsiye ederim ben çok memnunum 🥰
Busragozer Ozgecetindag tatlım izmir de yaşayan vardır mutlaka ben gibi ama Gaziemir i bilmiyordur yorum yapmamıştır 🤷🏼♀️Çiğli de can hastanesinde irfan bey var medikal de Volkan bey var lakin senin mesafen çok uzak 😔
Ozgecetindag Tugce1803 banada lazımda izmirde yaşayan yok heralde baksana yazan eden yok bana doktor lazım ya
Tugce1803 Ozgecetindag Geçende sormuştum ama gaziemirde, mendereste yokmuş. En yakın medifema onu da denicem o da olmazsa buca Aylin hanımı önerdiler
Serinannesi42 Tugce1803 suratsız Aylin hanım nefret ediyorum o kadından Aldığı para haram olsun bence 😢
bengubegumtugay Bende gaziemirde bilmiyorum ama Buca da çok uzak değil Tınaztepe hastanesi Aylin hanımı öneririm.bi araştırın derim
civcivimmm Serinannesi42 Tugce1803 Ozgecetindag Evet aylin hanım başta soğuk gelebilir dışardan öyle gözüküyo ama asla öyle değil yoğun çalışıyo işinde aşırı iyi bu yüzden yoğun oluyo ama espiride yapar yerinde asla vıcık vıcık bi doktor değil bence herşeyi kararında yapıyo kalp atışı dinletme mevzusuna gelince 14 haftalıksan zaten tahminen 3 kere falan gitmişsindir 2 kere dinletmiş kalp atışını bence o bile güzel çünkü bebekler 12 haftaya kadar hassas oluyolar ve gelişimleri için çoğu doktor ses dalgası göndermek istemiyolar zarar verir bebeğe düşüncesiyle o yüzden o kısmı bana anormal gelmedi. Evet bazen arkadaşın dediği gibi bilgisayara telefona falan bakıyo ama kaç kere şahit oldum sürekli hastalarıyla iletişim halinde olduğundan kaynaklanıyo ve dediğim gibi aşırı yoğun. Ben ne zaman arasam açar yada mesaj atsam dönüş sağlar bende öyle kolay bi hasta değilim pimpirikliyim biraz her sorumu sabırla cevaplar. Sadece doğumda asla ziyaretçi istemiyo şu bulundğumuz durumdan ötürü oda çok normal sert çıkıyo bu konuda tavırları net bilmiyorum ama ben seviyorum sevenide çok işinde aşırı iyi çünkü ve normal doğum yanlısı mecbur kalmadıkça sezeryana yönlendirmiyo instagramı falanda var bazem paylaşıyo görürsünüz ordan altındaki yorumlardan falan
Defneada Busragozer irfan bey benim doktorum çok memnunum. Volkan bey de medikalde ondan da çok memnun kalanlar var.
Ozgecetindag Busragozer benim mesafem malesef heryere uzak buralara neden bi klinik hastane falan koymamıslar ya taksiyle alsancaga gidiyorm 95 tl tutuyor birde dönüşü var 95 boş yere ödeyip duruyorm içim acıyo yakın bi yer bulmam lazm
Sewal35 Ben de medical park ta volkan beye gidiyorum Göztepe de oturuyorum kıyamet kadar uzak geliyor gitmek kendi arabamla gitmeme rağmen sizin menderes çok zor olabilir
Ozgecetindag Sewal35 menderes cok uzak kalıyor balçovada oturuyordum 1 hafta önce menderese tasondık heryer cok uzak kalıyo :((
Serinannesi42 Tugce1803 inanın 6 haftadan beri gidiyorum sadece 2 kere kalbini dinletti bebeğimin ve suratsız ilgisiz hemen bakıyım gitsin havasında galiba izmirde doktor yok bende arıyorum gaziemirde ama asla bulamıyorum😢
Serinannesi42 Kesinlikle Aylin hanıma gitme ben 14. Haftadayım 6. Haftadan beri ne kalbini dinletiyor ne ilgili bi doktor bilgisayara monitöründen kafasını kaldırıp suratıma bakmıyor aşırı kötü bi doktor bende yakın diye oraya gidiyodum yarın değiştiricem
Tugce1803 Serinannesi42 Ee bişey demediniz mi? Ben olsam tavrımı net koyardım, baştan savma iş mi yapılır hiç
Serinannesi42 Adnan bey harika bi doktor ama ultrasonu biraz eskimiş bence 3 seneden sonra benim hamile kalmama yardım eden doktor çok seviyorum ama ücreti yüksek diye biliyorum 350 🥺
Ozgecetindag Serinannesi42 bende cok memnunum canım ultrasonu evet eski ama gerçekten cok iyi bi insan 4000 tl dogum ücreti var hrrşeye tamam dedim ama araçla bile yarım saat sürüyo geciyo her zaman araç olmuyo öbür türlü 1,5 2 saat cok uzak kalıyor bana