Uscan Planlı sezeryan olucam, yarın kontrolüm var anestezi için test falan yapılcakmış fakat doktoruma aç karnınamı gelmem gerektiğini sormayı unuttum bilgisi olan varmı ? Aç mı gitmem lazım test için ?