Merhaba hanımlar. İlk gebeliğim ikinci ayımdayım. üçüncü ayda için ikili ve üçlü test warmış down sendromu için dedi doktorum. yaptırmam şartmı yaptırmayan warmı aranızda acaba? Bu konu hakkında bilgisi olan aydınlatablrmi acaba beni?
Şimdiden teşekkürler 🙏