Nlfr57 ben 36 kiloydum hamile kaldığımda çok korkuyordum kilo alamamaktan bebeği besleyememekten. Doktorum Afrika’ya falan gönüllü gitmiş zamanında dediği şu oldu; Afrika’da kadınların iki günde bir kez beslendiğini gördüm ama 1 kilo doğan bebek görmedim. Bu demek oluyor ki araştırınca göreceksiniz hamilelik başladığı an vücut bebeği besleyecek vitaminleri her fırsatta biriktiriyor. Sizin kilo almanız falan çok belirleyici değil yani hiç korkmayın vücudun bebeği besleyecek güce sahip 💚