merhaba herkesee. Size danismak istedigim bir konu var kizlar. Kac seferdir doktora gidiyorum tahlil veriyorum. idrar yolumda yanma var. gun icerisinde tuvalete gitmemle basliyor sonra bi 5 saat falan suruyor. oturamiyorum ayakta duramiyorum cok siddetleniyor. tahlillerim hep temiz mantar falanda yok. vajinal de bakiyor doktor disaridan ama bi sorun goremiyor. karin kasik agrim yok sadece yanma ve batma hissi. basta hamilelikten oldugunu dusunuyordum ama martta evlendim nisandan beri bu sorunla ugrasiyorum diye acaba iliskiyle mi alakali diye soruyorum kendime. ara ara cok az akintimda oluyor beyaz bazen seffaf ve kokusuz idrar yolumdan geliyor. hic boyle bi durumla karsilasan var mi acaba?