ebruokur Ben 6. Haftanın ilk gününden beri aşırı kusuyordum 10. Haftaya girince azalmaya başladı şuan 10+6 iki gündür şükürler olsun hiç kusmuyorum bende her yediğimi çıkartırdım tabi kişiden kişiye değişir ama inşallah senin daha kısa zamanda geçer 🙏☺
EsrefSevdaOrman 18+2 olduk hala sabahları bulantı ve kusmalarım devam ediyo canım sanırım herkeste farklı oluyo
Mirayinannesi Canim ben 25+3 gunluk hamileyim 14'uncü haftama kadar cok kotu bualntim oluyordu bulantidan dolayi kilo bile vermistim ama dedigim gibi 12 ve 14 hafta arasi azaldi simdi cok nadir bulaniyor parfum kokusunda filan😊
Setenay 8+3üm bi haftadır bulanıyordum. Üç gündürde sürekli yediğimi çıkarıyorum. Sabahları çok zor oluyor. 😕 ama tabi buna da şükür elhamdülillah. Rabbim kimsenin kucagını boş bırakmasın. Bunlar gelecek meyvenin sabır tasları 🤲 inşallah