YamacDemirinAnnesi MerveTaer 31+1 olduk oğluşumla💙 (Normal) istiyorum ama yaklaştıkça korkuda başlıyo yavaş yavaş bilmiyorum bende🤷🏻♀️ o an ne olursa artık hayırlısı olur inşallah hepimiz için🙏🏻
HilalCeylan1 MuratSevcanKoyutrk canım bende 32 haftadayım doktorum daha doğumumu söylemedi nasıl olacagını
deletedmom211 Canlarım bisey soracam doğuma kim karar veriyor siz mi doktor mu ve siz istediğiniz de doktor tamam sezeryan olsun mu diyor yoksa doktorun kararı da önemlimi ben 14+3 günlüğüm ama merak ettm
Gozdem deletedmom211 doktor çatı muayenesi yapıyor 37-38 haftalıkta eğer müsaitse çatın tabi bebeğin kilosuda çok aşırı değilse normal doğum yapabilirsin diyor ,
Haticeyildiz deletedmom211 bana sordu nasil istiyosun ben sezaryen dedim normal yapabiliriz once onu dusun dedi benim tup bebek oldugu icin riske atmak istemedim sezaryen istiyorum deyince nasil istiyosan oyle yapalim dedi ama bu her doktor icinmi gecerli bilmiyorum 3 doktora gittim bu zamana kadar ucude ben ne istiyosam oyle dedi
Kizimolsun deletedmom211 devlet hastanesine gidiyorsan gerekmedigi surece sezeryan olmuyo ozel de sanirim isteyince yapiyorlar sezeryan
Aspirin Haticeyildiz merhaba kaçıncı haftada dasiniz bende tüp bebek ama düşük riskim var daha çok yeni ama ilk olduğu için heyecanlı yim biraz