Akg Kızlar 7. Aydayız. Bu şişen ayaklar için ne yapıyorsunuz be. Yüksek yastık üstüne koyuyorum ama fayda etmedi hiç
Esr53 Bol sıvı beslenmek , soda içmek gün içinde soğuk su ile yıkıyorum doktor b12 düşünce daha fazla ödem oluşur dedi
Patiiiiinnnn Ah kuzuuuum ben neler yaptım neleeeer davul gibi şişiyordu 🙄🙄 doktorum kalp hizası yükseğe kaldır dedi bol bol yürüyüş yap dedi bende yürüdükçe ödem indi ama tamami ile gitmiyor maalesef.. bol su tüket tuzu kes, doktorunun önerilerini dikkate al
Ezgieknci Doktorum akşamları tuzlu su yapmamı söyledi bu akşam deniycem yoksa ayaklarım kocaman oldular 🤭