Selamlaaar, sonunda ben de dogurdum diyerek başlamak istiyorum :) 2 gün önce epidural ile 39+0 da normal dogum yaptım ve şuan hamilelikte hiç yaşamadığım ödem sorununu yaşıyorum, tecrübeli annelerin yorumlarına ihtiyacım var neler yapabilirim kaç güne geçer bu durum? Her iki ayagımda da şişlik mevcut :(