Fatmanurrr23 merhaba canım benimde eşiminde sigortası yok ben biryere başvurmadan develt hamileyim diye analık hakkı yaptı bana bende devlette doğumumu gerçekleştiricem analık hakkım olduğu için ücret ödemicem sende öyle canım analık hakkımız olduğu için ücret ödemiyoruz devlette doğuma doğumdan sonra 8haftaya kadar ücretsiz karşılanabiliyoruz